وقتی زنی از ترس یک سگ سکته کرد و از هوش رفت، پسران او برای انتقام‌جویی سگ همسایه را کشتند و صاحبش را با ضربات چاقو زخمی کردند.

به‌گزارش همشهری آنلاین، چند روز قبل مردی راهی دادسرای ویژه سرقت شد و گفت ۳ برادر سگ قیمتی‌اش را دزدیده و او را کشته‌اند و خودش را هم زخمی کرده‌اند. این مرد توضیح داد: چند روز قبل با سگ گران‌قیمتم در حال پیاده‌روی بودم که ۳ مرد جوان به من حمله کردند. آنها از بچه‌های محله‌مان بودند و مرا با چاقو زخمی کردند و سگم را بردند. من راهی بیمارستان شدم و بخت با من یار بود که از مرگ نجات پیدا کردم.

با شکایت این مرد، هر سه برادر دستگیر شدند و وقتی پیش روی بازپرس پرونده قرار گرفتند، روایت دیگری مطرح کردند. یکی از آنها گفت: مادر ما با شاکی، همسایه است و هردو در یک ساختمان زندگی می‌کنند. مادرم ساکن طبقه دوم و شاکی در طبقه سوم ساکن است. شاکی سگ گران‌قیمتی داشت که آرامش را از اهالی ساختمان سلب کرده بود. تمام همسایه‌ها شاکی بودند. چون این سگ مدام سر و صدا می‌کرد. بارها مادرم و همسایه‌های دیگر به صاحب سگ تذکر داده بودند اما او اقدامی برای بردن سگ از خانه نمی‌کرد تا اینکه اتفاق خطرناکی افتاد.

وی ادامه داد: روز حادثه مادرم برای خرید از خانه بیرون رفت و وقتی برگشت، سگ شاکی که در راهرو بود پشت سر مادرمان وارد خانه شد. مادرم با دیدن سگ ترسید و سکته کرد و با کمک همسایه‌ها به بیمارستان منتقل شد و خوشبختانه زنده ماند. من و برادرانم وقتی از این ماجرا باخبر شدیم، به‌شدت عصبانی شدیم. فورا به خانه برگشتیم و سگ شاکی را با چاقو کشتیم. بعد از آن از شدت عصبانیت سگ را از طبقه چهارم ساختمان به پایین پرتاب کردیم. همان لحظه شاکی وارد ساختمان شد و وقتی دید سگش کشته شده، با ما درگیرشد. وقتی مشاجره بالا گرفت، ما که به‌شدت عصبانی بودیم، صاحب سگ را هم با چاقو زخمی کردیم.

پس از تحقیق از ۳ برادر، بازپرس پرونده برای آنها قرار قانونی صادر کرد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.