مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: امیرمهدی جعفری و مبینا وطن‌خواه از دانش‌آموزان مقطع متوسطه این استان موفق به کسب جایزه بنیاد فرهنگی البرز شدند.  

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، موسی دادی زاده سرخایی سه‌شنبه ۶ آبان با اعلام این خبر افزود: جعفری از آموزشگاه اسدپور و عضو پژوهش‌سرای ناحیه ۲ بندرعباس و وطن‌خواه از آموزشگاه فرزانگان عضو پژوهش‌سرای ناحیه یک است. دانش‌آموزان هرمزگانی برای دومین سال متوالی موفق به کسب جایزه بنیاد فرهنگی البرز شده‌اند.

امسال با توجه به شرایط خاص و شیوع ویروس کرونا، همایش تجلیل برگزیدگان جایزه بنیاد فرهنگی البرز از طریق ویدیوکنفرانس با حضور محدودی از دانش‌آموزان برتر در هر استان برگزار و از منتخبان ۲۴ استان شامل ۲۶ دانش‌آموز مقطع متوسطه اول و ۲۵ دانش‌آموز مقطع متوسطه دوم تجلیل می‌شود.

بنیاد فرهنگی البرز سال ۱۳۴۲ شمسی باهدف کمک به اشاعه فرهنگ ایران و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان بااستعداد ایرانی، از طریق اعطای «جایزه بنیاد البرز» به همت مرحوم حسینعلی البرز تأسیس شده و چند هزار نخبه برتر علمی را حمایت و تشویق کرده است.