نسخه‌ای جدید از «اس دبیلیو ام G۰۱» به‌تازگی به بازار عرضه شده است. در این مطلب با این خودرو جدید بازار ایران آشنا می‌شوید.

به گزارش همشهری آنلاین، نسخه‌ای جدید از «اس دبیلیو ام G۰۱» به‌تازگی به بازار عرضه شده است. پس از آغاز تولید SWM G۰۱ F شاهد هستیم که این کراس‌اوور چینی پا به بازار آزاد گذاشته است.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | دو خودرو جدید به خیابان‌های تهران آمدند

تصاویر | جدیدترین خودرو بازار ایران | داخل کابین چری تیگو ۷ جدید را ببینید

اولین تصاویر خودروی «سورن پلاس» با آپشن‌های جدید

این خودرو نمونه فیس لیفت و اسپرت اس دبیلیو ام G۰۱ به حساب می‌آید و در بخش سپرها، دیفیوزر، اسپویلر، رکاب و… متفاوت با نمونه استاندارد است. SWM G۰۱ F در جایگاه کراس‌اوورهای متوسط قرار می‌گیرد و به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۱۵۶ اسب بخار با گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر مجهز است. توان این پیشرانه از طریق جعبه دنده شش‌سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلوی G۰۱ و G۰۱ F می‌رسد. هر دو این خودروها در بحث امکانات رفاهی و ایمنی به سقف پانورامیک، تریم داخلی چرم (چرم و جیر در G۰۱ F)، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، صندلی راننده برقی با گرمکن و سردکن، استارت دکمه‌ای، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور باد لاستیک، چراغ روشنایی روز، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، تنظیم حالت رانندگی برای فرمان و حساسیت پدال گاز، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه تشخیص عابرپیاده و موجودات زنده، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ثبت وقایع، نورپردازی داخلی، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر TFT جلو آمپر با سه طرح گرافیکی و… مجهز است.

هنوز قیمت رسمی و مصوبی برای SWM G۰۱ F اعلام نشده است اما نمایندگی‌های بخش خصوصی، قیمت تحویل فوری نسخه اسپرت G۰۱ را برای نسخه سفید رنگ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

تصاویر | جدیدترین خودرو چینی‌ها در راه بازار | نسخه کپی پورشه آلمانی‌ها را ببینید

تصاویر | محبوب‌ترین خودرو سلطنتی در ایران | داخل کابین جگوار XJ-L را ببینید

منبع: اسب بخار