مراسم رونمایی «رادیو دراما» با حضور مسئولان فرهنگی و بار رعایت پروتکل های بهداشتی در مرکز پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

همشهری آنلاین- علی‌الله سلیمی: مراسم رونمایی «رادیو دراما» با حضور شهرام کرمی، مدیر فرهنگی هنری منطقه 5، بابک ربوخه، معاون آفرینش و اجرای منطقه 5، علی عطایی، مدیر هنرهای نمایشی سازمان، حاج آقا معززی رییس بسیج مسجد دارالقرآن و مدیریت و پرسنل پردیس تئاتر تهران برگزار شد

مرتضی پرنیان مجری مراسم  در ابتدا ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) در خصوص افتتاح رادیو دراما توضیحاتی ارائه کرد و در ادامه راحیل عالم بخش هنرمند خردسال به قصه گویی پرداخت. اجرای خیمه شب بازی با حضور رضا فقیهی و با موضوع استفاده از ماسک بخش دیگری از این برنامه بود.

در ادامه، حسین عالم بخش مدیر پردیس تئاتر ضمن تقدیر و سپاس از  تمامی دست اندر کاران و تلاشگران عرصه سلامت، از حضور مهمانان در مراسم قدردانی کرد. وی همچنین با ذکر مثال‌های از زندگی هنرمندان و ساده زیستی آنان یاد مرحوم استاد کریم اکبری مبارکه را گرامی و از زحمات آن مرحوم تقدیر کرد.

مدیر پردیس تئاتر تهران در ادامه به بخشی از فعالیت‌های این مرکز اشاره کرد و از دو کاروان شادی که در عید غدیر و به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) در سطح شهر تهران نام برد و یادآوری کرد این برنامه ها در شرایط فعلی توانست برای دقایقی هر چند کوتاه لبخندی بر لب مردم بیاورد.

عالم بخش در ادامه به شرایط دشوار کرونایی اشاره و با آرزوی پایان این شرایط، به افتتاح رادیو دراما اشاره کرد و با تبیین برنامه های آینده این مرکز، ورود رادیو دراما به تهیه نمایش‌های دو زبانه و نمایش‌های ویژه بزرگسالان را نوید داد. قصه گویی راحیل عالم‌بخش هنرمند خردسال و امضای یادگاری پوستر برنامه توسط مهمانان پایان بخش این مراسم بود.