مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره مسائل موجود در کارخانه هفت‌تپه گفت: از اخراج کارگران جلوگیری شد و حقوق و مزایای کامل پرداخت می‌شود. مدیریت شرکت تا تعیین تکلیف وضعیت کارگران آنها را ممنوع‌الورود کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ارسلان غمگین در مورد مسائل اخیر در شرکت نیشکر هفت‌تپه امروز ظهر ۱۶ آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو مسائل به وجود آمده در شرکت نیشکر هفت‌تپه و درگیری چند تن از کارگران با مدیرعامل شرکت و اعلام عدم نیاز مدیریت نیشکر هفت‌تپه به تعدادی از کارگران و ارجاع موضوع به اداره کار، بلافاصله به دلیل اهمیت موضوع و جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی دشمنان و معاندان، مسئولان استانی جهت بررسی موضوع ورود کردند.

وی با اشاره به اینکه موضوعات کارگری باید از مسیر قانونی و به دور از جنجال بررسی شودافزود: ورود مسولان استانی به موضوع صرفا در جهت جلوگیری از هر گونه مشکل تا بررسی دقیق زوایای مختلف آن بوده است و از اخراج کارگران هم جلوگیری شد و بر همین اساس، حقوق و مزایای کارگران مذکور کاملآ پرداخت می‌شود و مدیریت شرکت طی نامه‌ای تا تعیین تکلیف وضعیت کارگران، آنها را ممنوع‌الورود کرده است. قطعا اداره کار شهرستان شوش آمادگی دارد به شکایت کارگران مذکور در اسرع وقت رسیدگی کند.