بازار سهام امروز شنبه ۱۷ آبانماه را نزولی آغاز کرد و شاخص کل با کاهش ۲۴ هزار و ۲۶۲ واحد در محدوده یک میلیون و ۲۶۶ هزار واحد قرار دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۴۹ شاخص کل با ۲۴ هزار و ۲۶۲ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۶۶ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۴۳۰ واحد کاهش به رقم ۳۷۲ هزار و ۴۵۴ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۳۱۴ هزار و ۱۷۱ معامله به ارزش ۲۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی چادرملو، پتروشیمی پارس، پالایش نفت تهران، سرمایه گذاری غدیر و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۲۰۷ واحد کاهش رقم ۱۵ هزار و ۹۵۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۱۵۰ هزار و ۴۳۷ معامله انجام داده‌اند که ۱۲ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، پتروشیمی زاگرس، بانک دی، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.

برچسب‌ها