مهدی عبدی در دیدار برابر سایپا تلاش زیادی کرد تا برای سرخ‌ها گلزنی کند.

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در اولین دیدار خود در لیگ برتر نتوانست پیروز شود تا دو امتیاز را در همین ابتدای لیگ از دست بدهد.. با رفتن علیپور و محرومیت آل کثیر در این بازی امید اول سرخپوشان به گلزنی عبدی بود که البته مهاجم جوان پرسپولیس نتوانست به گل برسد. 
عبدی در خصوص این بازی گفت: خیلی بازی سنگینی بود. ما در این بازی خیلی خوب بازی کردیم و باید حداقل با چند گل حریف را شکست می دادیم که موفق نشدیم.
مهاجم سرخپوشان در خصوص از دست دادن چند موقعیت گلزنی گفت: بعضی وقت ها توپ درون دروازه نمی رود که نمی‌رود. واقعا در این بازی خیلی بدشانسی بودیم اما قول می‌دهم در بازی بعد جبران کنیم.
 او در خصوص عملکرد دروازه‌بان حریف گفت: واقعا دروازه‌بان تیم سایپا در این بازی خیلی خوب کار کرد اما ما هم خیلی بدشانس بودیم که نتوانستیم به گل برسیم.
عبدی در خصوص اینکه پرسپولیس می تواند مدعی قهرمانی باشد گفت: هنوز بازی اول است و بازی‌های زیادی تا پایان لیگ مانده و مطمئن باشید پرسپولیس هنوز هم مدعی اول قهرمانی است.
مهاجم سرخپوشان در مورد محرومیت آل کثیر و اینکه وظیفه گلزنی الان بر دوش اوست گفت: من برای موفقیت پرسپولیس با تمام وجودم بازی خواهم کرد و تلاش می کنم تا پرسپولیس موفق شود.عبدی در مورد اینکه به آقای گلی هم فکر می کند یا نه گفت: برای من فقط موفقیت پرسپولیس مهم است.