بورس تهران امروز شنبه ۱۷ آبانماه را با روندی کاهشی آغاز کرد و به پایان برد. در پایان معاملات شاخص کل با کاهش ۲۷ هزار و ۷۰۵ واحد بر سکوی یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحد ایستاد.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲۷ هزار و ۷۰۵ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۳۱۶ واحد کاهش به رقم ۳۷۱ هزار و ۵۶۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۴۳۰ هزار و ۵۵۹ معامله به ارزش ۳۹ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، پتروشیمی پارس، پالایش نفت تهران و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۲۷۳ واحد کاهش رقم ۱۵ هزار و ۸۹۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۲۰۶ هزار و ۴۵۸ معامله انجام داده‌اند که ۳۸ میلیارد و ۶۰۸ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، پتروشیمی زاگرس، بانک دی، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.

برچسب‌ها