تالار شیشه ای امروز یکشنبه ۱۸ آبانماه را نزولی آغاز کرد و به پایان رساند. شاخص کل با افت ۲۲ هزار و ۴۰۱ واحد بر عقربه یک میلیون و ۲۴۰ هزار واحد متوقف شد.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲۲ هزار و ۴۰۱ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۴۰ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۷۰۸ واحد کاهش به رقم ۳۶۸ هزار و ۸۶۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز  ۲۷۵ هزار و ۲۹۵ معامله به ارزش ۲۲ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، ایران خودرو، بانک ملت، معدنی و صنعتی گل گهر، پتروشیمی پارس، پالایش نفت تهران و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۲۷۳ واحد کاهش رقم ۱۵ هزار و ۶۱۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۱۶۴ هزار و ۸۳۲ معامله انجام داده‌اند که ۱۸ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول،  پتروشیمی زاگرس، سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی مارون، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.

برچسب‌ها