بازار سهام امروز دوشنبه ۱۹ آبانماه سومین روز کاری هفته را همچنان نزولی آغاز کرد و شاخص کل با افت ۲۱ هزار و ۷۳۶ واحد در محدوده یک میلیون و ۲۱۸ هزار واحد قرار دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲۴ شاخص کل با ۲۱ هزار و ۷۳۶ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۲۱۸ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۷۰۷ واحد کاهش به رقم ۳۶۷ هزار و ۱۶۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۳۶۹ هزار و ۸۶۲ معامله به ارزش ۳۵ میلیارد و ۶۵۱ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گهر، گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت بندرعباس، معدنی و صنعتی چادرملو،  سرمایه گذاری غدیر و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۱۳۶ واحد کاهش رقم ۱۵ هزار و ۴۸۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۱۵۸ هزار و ۳۴۴ معامله انجام داده‌اند که ۲۸ میلیارد و ۷۹۷ میلیون ریال ارزش داشت.

سرمایه گذاری صبا تامین، فولاد هرمزگان جنوب، سنگ آهن گهر زمین، سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان و شرکت آهن و فولاد ارفع نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پلیمر آریا ساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.

برچسب‌ها