بازار سهام امروز شنبه ۲۴ آبانماه را صعودی آغاز کرد و شاخص کل با افزایش ۲۲ هزار و ۷۳۸ واحد در محدوده یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحد قرار دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۲ شاخص کل با ۲۲ هزار و ۷۳۸ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۹۲۹ واحد افزایش به رقم ۳۶۷ هزار و ۹۳۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۳۲۰ هزار و ۸۳۶ معامله به ارزش ۲۶ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، ایران خودرو، بانک ملت، پالایش نفت تهران، معدنی و صنعتی گل گهر و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۲۴۱ واحد افزایش رقم ۱۵ هزار و ۸۳۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۸۲ هزار و ۶۵۷ معامله انجام داده‌اند که ۱۳ میلیارد و ۹۶۲ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه گذاری صبا تامین، سهامی ذوب آهن اصفهان، بیمه پاسارگاد و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

برچسب‌ها