تالار شیشه ای امروز شنبه ۲۴ آبانماه را افزایشی آغاز کرد و به پایان رساند و در ساعات ابتدایی معاملات ارزش صف های خرید در بازار بعد از بیش از یک ماه از ارزش صف های فروش بیشتر شد و در پایان معاملات شاخص کل با افزایش ۲۶ هزار و ۵۱۶ واحد بر پله یک میلیون و ۲۴۷ هزار واحد ایستاد.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲۶ هزار و ۵۱۶ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۴۷ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۵۲۳ واحد افزایش به رقم ۳۶۹ هزار و ۵۲۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۷۳۰ هزار و ۸۵۵ معامله به ارزش ۶۲ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، ایران خودرو، بانک ملت،  معدنی و صنعتی گل گهر و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نمادها بیشترین تانیر منفی را بر روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۳۹۹ واحد افزایش رقم ۱۵ هزار و ۹۹۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۷۶۳ هزار و ۸۵۴ معامله انجام داده‌اند که ۴۲ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال ارزش داشت.

سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، پلیمر آریا ساسول، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه گذاری صبا تامین و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.  

برچسب‌ها