تالار شیشه ای امروز یکشنبه ۲۵ آبانماه را افزایشی شروع کرد و بیش از ۱۹ هزار واحد صعود کرد اما در میانه راه ارتفاع کم کرد و در ساعت پایان معاملات شاخص کل با افزایش ۹ هزار و ۷۱۷ واحد بر عقربه یک میلیون و ۲۵۷ هزار واحد متوقف شد.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۹ هزار و ۷۱۷ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۵۷ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۶۶ واحد افزایش به رقم ۳۶۹ هزار و ۶۰۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و  ۳۷۰ هزار معامله به ارزش ۱۲۶ میلیارد و ۱۳۴ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری غدیر، پالایش نفت تهران و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۴۴ واحد افزایش رقم ۱۶ هزار و ۳۹ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۶۳۱ هزار و ۴۵۷ معامله انجام داده‌اند که ۴۴ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، شرکت آهن و فولاد ارفع، سرمایه گذاری صبا تامین و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

برچسب‌ها