تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳

خدمات شرکت برق خراسان رضوی از اول آذر غیرحضوری ارائه می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صدا و سیما، معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در نشستی خبری گفت: با ابلاغ وزارت نیرو از ابتدای آذر امسال ۱۰۰ درصد خدمات شرکت برق در استان و مشهد غیرحضوری ارائه می‌شود. این طرح از مرداد امسال آغاز و در مهر آزمایشی اجرا شد و مشترکان با داشتن شناسه قبض می‌توانند در سامانه یا نرم‌افزار از این خدمات بهره‌مند شوند.

مهدی دهقان با بیان این‌که دریافت خدمات از سامانه ۱۲۱ نیز برای مشترکان میسر است، افزود: افرادی که به هر علت امکان استفاده از تماس تلفنی، نرم افزار و یا پورتال شرکت را برای دریافت خدمات ندارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و دفاتر ای. سی. تی روستایی خدمات دریافت کنند. در خراسان رضوی دو هزار و ۷۵۰ روستای برق‌دار وجود دارد و هم‌اکنون به یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک در ۷۶ شهر خراسان رضوی ارائه خدمت می‌شود.

وحید باغیلشنی، معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی هم با بیان این‌که نمی‌توان استفاده از فناوری را متوقف کرد افزود: تلاش شده همه خدمات به مشترکان در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه شود. تماس با شماره تلفن‌های ۱۵۲۱ و ۳۲۱۱۲۱۲۱ و پرتال شرکت برق مشهد و نیز نرم‌افزار "برق من" از راه‌های دریافت خدمات از ابتدای آذر خواهد بود.