سرمربی پرسپولیس مدعی شد به دلیل خلف وعده‌های مدیریت سابق بارها نامه قطع همکاری به باشگاه ارسال کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، یحیی گل‌محمدی  گفت: ما یک روز دیگر بیشتر فرصت نداریم. اگر بازیکنی گیرمان آمد می گیریم و نشد هم که دیگر نمی شود.
وی در پاسخ به اینکه قرارداد مهدی خانی نهایی خواهد شد یا خیر، بیان کرد: بله امروز درست می شود.

سرمربی پرسپولیس درباره گزینه‌های مدنظر این باشگاه و مذاکراتی که برای جذب آنها صورت گرفته گفت: اسم نمی شود برد اما چند گزینه بودند که یا قرارداد داشتند یا اینکه از نظر کیفی و فنی مناسب نبودند.

گل محمدی  درباره جدایی امیر روستایی بیان کرد: در مورد امیر روستایی بحث این است که قرضی برود یا اینکه بازیکنی از پیکان بگیریم.

وی درباره مدیریت سمیعی  گفت: خدا را شکر. ایشان هم تلاش می کند تا مشکلات باشگاه را حل کنند. مشکلات زیاد است و باید زمان در اختیارشان گذاشت تا حل شود. مشکلات و سختی و چاله و چوله زیاد دارد و دوستان همه در حال تلاش هستند. پشت سر هم جلسه می گذارند و ما هم باید صبورتر باشیم و حمایتی به این قضیه نگاه کنیم و امیدوارم مشکلات حل شود.

یحیی گل محمدی تاکید کرد: به خاطر بدعهدی، خلف وعده هایی که دادند و اینکه قرار بود مشکلات حل شود اما وعده‌ها به سرانجام نرسید، من چندین نامه به باشگاه زده بودم و حتی مصاحبه هم کردم در خصوص اینکه قطع همکاری کنم. نامه زیاد دادیم و تا دل تان بخواهد. با این مشکلات ادامه دادیم اما خدا را شکر قهرمان غرب آسیا شدیم اما این مشکلات همچنان ادامه دارد. ولی باید صبور باشیم و انشاالله مشکلات حل شود. سرمربی پرسپولیس در آخرین صحبتی که داشت درباره موضوع مربوط به توافق دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای عدم جذب بازیکن از یکدیگر نیز گفت: من خبری از این موضوع ندارم.