تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵

«تهدیدم کرد و گفت تو تنها قربانی من نیستی. او می‌گفت که تا حالا دختران و زنان زیادی را مثل من فریب داده است.» این بخشی از شکایت زن جوانی است که می‌گوید فریب دوست اینستاگرامی‌اش را خورده و توسط او مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، زنی جوان چند روز قبل راهی دادسرای ویژه سرقت پایتخت شد تا از مردی به اتهام سرقت و تجاوز شکایت کند. او به بازپرس پرونده گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با پسری جوان به‌نام حمید آشنا شدم. اوایل با هم چت می‌کردیم اما کم‌کم رابطه ما جدی‌تر شد. او هر از گاهی به من زنگ می‌زد و چندین‌بار با یکدیگر قرار ملاقات گذاشتیم تا اینکه آخرین بار به بهانه اینکه می‌خواهد از من کتاب بگیرد به مقابل آپارتمانم آمد

زن جوان گفت: وقتی در را باز کردم، ناگهان چاقویی از جیبش بیرون آورد و زیر گلویم گذاشت. او که می‌دانست در خانه تنها هستم، با تهدید وارد خانه‌ام شد و گفت اگر فریاد بزنم مرا به قتل می‌رساند. حمید با تهدید به من تجاوز کرد و خواست هرچه پول و طلا در خانه دارم را به او بدهم. من هم از ترس جانم تسلیم شدم و تمام طلاهایم را به همراه سکه و دلارهایی که در خانه داشتم، به او دادم. او بعد از اجرای نقشه شومش گفت که اگر شکایت کنم جانم را می‌گیرد و فیلم‎ها و عکس‌های کاملا خصوصی که از من تهیه کرده را در فضای مجازی منتشر می‌کند.

او ادامه داد: حمید می‌گفت من تنها قربانی او نیستم چراکه با همین شگرد در اینستاگرام با دختران و زنان زیادی آشنا شده و بعد آنها را تسلیم نیت شوم خود کرده و همه اموال قیمتی و طلاهایشان را دزدیده است.

با شکایت زن، بازپرس دادسرای ویژه سرقت تهران دستور تحقیقات بیشتر و بازداشت متهم را صادر کرد.