خامس رودریگز ستاره کلمبیایی اخبار مربوط به درگیری فیزیکی در رختکن تیم ملی کلمبیا بعد از شکست ۳-۰ مقابل اورگوئه را تکذیب کرد.

به گزارش  همشهری آنلاین بعد از شکست سنگین کلمبیا برابر اکوادور برخی رسانه ها خبر از درگیری خامس رودریگز و با چند هم تیمی خود دادند. 

خامس اما برای تکذیب این شایعات بیانیه‌ای منتشر کرده و اعلام کرد: " خطاب به افکار عمومی، رسانه‌ها و هواداران. من همه شایعات مطرح شده درباره درگیری، جر و بحث و رفتار نادرست بین بازیکنان کلمبیا بعد از مسابقات تیم ملی کلمبیا در مقدماتی جام جهانی به تاریخ‌های ۱۳ و ۱۷ نوامبر را تکذیب می‌کنم. شایعاتی که می‌گویند من در این درگیری‌ها نقش اصلی را داشته ام به کل دروغ هستند".

ستاره کلمبیایی در ادامه عنوان کرد: " آنچه در زمین اتفاق افتاد و نتیجه تلخی که بدست آمد همانجا بسته شد. من چه در رختکن و چه در زندگی عادی با هم تیمی‌هایم در تیم ملی کلمبیا رابطه عالی و احترام آمیز دارم. تیم ملی کلمبیا امروز از نظر فوتبالی در وضعیت پیچیده ای به سر می‌برد و ما فوتبالیست‌ها اولین کسانی هستیم که مسئولیت خودمان را تشخیص می‌دهیم. ما به عنوان یک تیم متحد هستیم و رویایمان برای صعود به جام جهانی قطر دست نخورده است. ما برای رسیدن به این هدف بیشتر از قبل تلاش خواهیم کرد".

خامس در پایان نوشت: " در نهایت از همه می خواهم که به اطلاعات نادرست این اتهام‌زنندگان توجه نکنند. کسانی که مسئول این شایعات و داستانهای دروغ هستند تنها می خواهند با آوردن اسم من اتحاد و همدلی در تیم ملی را به هم بزنند. به همین دلیل من اگر لازم باشد علیه آنها اقدام قانونی خواهم کرد".