معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تشدید برخورد با پلاک‌های مخدوش در ساعات ممنوعه تردد در شهر خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اعمال محدودیت‌های شبانه تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح که با مصوبه ستادملی مقابله با کرونا اجرایی شده است، گفت: خوشبختانه عمده شهروندان همکاری خوبی با مسئولان داشته و به محدودیت‌ها توجه کافی را دارند. اما متاسفانه در مواردی مشاهده شد که افراد معدودی با مخدوش کردن پلاک یا پوشاندن آن سعی در تردد در ساعات غیرمجاز داشته‌اند. 

وی گفت: ماموران پلیس با این موارد برخوردی قاطع خواهند داشت، تیم‌های گشتی پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور در معابر با هرگونه مخدوش کردن یا پوشاندن پلاک در ساعات ممنوعیت تردد برخورد می‌کنند.

به گفته همه‌خانی، مخدوش کردن پلاک علاوه بر اینکه تخلف محسوب می‌شود و مشمول جریمه است، جرم هم شناخته شده و مرتکبان به مرجع قضایی معرفی شده و خودرویشان توقیف می‌شود.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد که با توجه به تصمیمات ستادمقابله با کرونا از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.