رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود در آذربایجان شرقی به روستاییان این شهرستان توصیه کرد قبل از شروع بارش برف نان و سایر مواد غذایی تهیه کنند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی ابوالحسنی گفت: تمامی دهیاران و اهالی روستاهای بخش مرکزی و نظرکهریزی توجه داشته باشند که بنا به گزارش‌های هواشناسی، بارش‌های برف زمستان امسال همچون سال گذشته خیلی سنگین خواهد بود.

وی افزود: با توجه به گستردگی و کوهستانی بودن راه‌های روستایی و محدود بودن امکانات و ماشین‌آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود، بازگشایی و برف‌روبی تمامی راه‌های ارتباطی زمان‌بر خواهد بود.

ابوالحسنی اضافه کرد: بر این اساس، از تمامی اهالی روستاهای شهرستان هشترود، به‌خصوص روستاهای مناطق کوهستانی تقاضا داریم قبل از شروع برف و کولاک و مسدود شدن راه‌ها برای تهیه نان و سایر موادغذایی خود اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی ادامه داد: در حال حاضر، تمامی راه‌های ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان باز است و تردد در آنها جریان دارد. طی روزهای گذشته، شاهد بارش سنگین برف در شهرستان هشترود به‌ویژه در محور آتش‌بیگ و منطقه سهندآباد بودیم که باعث مسدود شدن راه ارتباطی ۱۲۰ روستا در این محورها شد.