بازار سهام امروز چهارشنبه ۱۹ آذرماه را در ۲۰ دقیقه ابتدای معاملات تا بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ واحد رشد کرد اما بعد از آن ارتفاع کم کرد و با افت همراه شد و اکنون شاخص کل با ۶۷۹ واحد مثبت در محدوده یک میلیون و ۵۰۸ هزار واحد قرار دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۱۵ شاخص کل با ۶۷۹ هزار واحد افزایش رقم یک میلیون و ۵۰۸ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۸۵۷ واحد افزایش به رقم ۴۴۹ هزار و ۲۵۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۲۳ هزار و ۵۳۴ معامله به ارزش ۴۹ میلیارد و ۸۳۷ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین ملی صنایع مس ایران و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۱۲۹ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۳۵۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۵۴۰ هزار و ۸۵۱ معامله انجام داده‌اند که ۲۶ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد،  پتروشیمی تندگویان، فرابورس ایران، اعتباری ملل و گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پتروشیمی مارون و پلیمر آریا ساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

برچسب‌ها