بازار سهام امروز شنبه ۲۲ آذرماه را افزایشی آغاز کرد و شاخص کل با ۲۸ هزار و ۴۶۶ واحد رشد هم اکنون در محدوده یک میلیون و ۵۳۴ هزار واحد قرار دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۱۶ شاخص کل با ۲۸ هزار و ۴۶۶ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۵۳۴ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۷۲۹۴ واحد افزایش به رقم ۴۵۸ هزار و ۲۹۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۹۰۱ هزار و ۹۲۷ معامله به ارزش ۶۸ میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، مخابرات ایران، سرمایه گذاری غدیر، گروه مپنا و توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۳۶۲ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۷۹۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۵۵ هزار و ۲۸۵ معامله انجام داده‌اند که ۲۷ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، فولاد هرمزگان جنوب، سهامی ذوب آهن اصفهان و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.