هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز برگزار شد وطی آن تیم های فولاد، مس وصنعت نفت برابر رقبای خود پیروز شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فولاد خوزستان در  مصاف با سایپا به پیروزی سه برصفر رسید. در این دیدار فرشاد احمد زاده در دقیقه ۳۱، صالح حردانی دردقیقه ۸۵  و موسی کولیبالی در دقیقه ۹۱ برای میزبان گلزنی کردند. در آبادان تیم صنعت نفت در ادامه موفقیت هایش با نتیجه دوبریک از سد گل گهر سیرجان صدرنشین رقابت ها عبور کرد. در این دیدار گادوین منشا در دقیقه ۲۷ یک گل زیبا به ثمر رساند اما درادامه بازی طالب ریکانی در دقیقه ۵۱ از روی نقطه پنالتی و رضا خالقی فر دردقیقه ۶۷ برای صنعت نفت دو گل به ثمررساندن تا دومین شکست یاران قلعه نویی در لیگ رقم بخورد.

در رفسنجان تیم مس موفق شد اولین پیروزی خود را درلیگ برتر جشن بگیرد. این تیم در دیدار با نفت مسجد سلیمان به پیروزی دوبر صفر رسید. قائم اسلامی خواه در دقیقه ۴۲ از روی ضربه کاشته و حسین کریم زاده در دقیقه ۸۵ برای میزبان گلزنی کردند. در پایان بازی های امروز صنعت نفت آبادان با ۱۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم فولاد خوزستا ن با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سایر رقبا در جایگاه دوم ایستاد.

دیدار تیم های پیکان و آلومینیوم اراک نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید. در دقیقه ۶۱ این دیدار پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم ضربه پنالتی امیر روستایی را مهار کرد. مهمترین بازی امروز بین پرسپولیس و ذوب آهن لغو شد. در ادامه بازی های هفته ششم فردا در مشهد استقلال به مصاف شهر خودرو می رود و ماشین سازی تبریز با تراکتور مصاف خواهد داد.