بازار سهام امروز چهارشنبه ۲۶ آذرماه را نزولی آغاز کرد و شاخص کل تا بیش از ۲۷ هزار منفی جلو رفت اما در میانه راه تغییر مسیر داد و هم اکنون با ۲۲ هزار و ۱۶۹ واحد افت در محدوده یک میلیون و ۴۰۶ هزار واحد قرار دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۳۰ شاخص کل با ۲۲ هزار و ۱۶۹ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۰۶ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۵۷۸۴ واحد کاهش به رقم ۴۳۵ هزار و ۳۶۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۹۷۱ هزار و ۹۹۰ معامله به ارزش ۸۲۰ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت تهران، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۱۶۲ واحد کاهش رقم ۱۸ هزار و ۷۸۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۱۵ هزار و ۳۳۶ معامله انجام داده‌اند که ۳۵ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال ارزش داشت.

سرمایه گذاری صبا تامین، صنعتی مینو، سهامی ذوب آهن اصفهان، بانک دی و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.