تالار شیشه ای امروز دوشنبه یکم دی ماه را در ابتدای معاملات کاهشی آغاز کرد و شاخص کل تا بیش از ۸ هزار واحد افت کرد اما در میانه راه تغییر مسیر داد و صعودی شد و تا بیش از چهار هزار واحد مثبت شد اما مجدد مسیر نزولی در پیش گرفت و در پایان معاملات با کاهش ۲ هزار و ۷۰۸ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲ هزار و ۷۰۸ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۵۸۰ واحد افزایش به رقم ۴۵۲ هزار و ۴۱۹ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۴۱۲ هزار معامله به ارزش ۱۰۷ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد خوزستان و گروه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۲۵۵ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۹۴۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۷۳۳ هزار و ۴۸۶ معامله انجام داده‌اند که ۵۵ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد،  پتروشیمی مارون، بیمه تجارت نو، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پلیمر آریا ساسول و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشت.