سرمربی پرسپولیس میگوید ما در صحنه گل نساجی به آوانتاژ دادن داور اعتراض داشتیم.

به گزارش همشهری آنلاین یحیی گل محمدی پس از  تساوی تیمش در قائمشهر گفت: نتوانستیم از فرصت‌های مان استفاده بازی کنیم و بازی مساوی شد. بازیکنانم برای رسیدن به پیروزی تلاش زیادی کردند و به اندازه یک برد تلاش کردند اما با توجه به شرایط موجود و زمین بازی نتوانستند از موقعیت‌های که داشتند به خوبی استفاده کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در این وضعیت فقط می‌توان روی ضربات ایستگاهی و بازی مستقیم موقعیت به دست آورد که از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و از ریباند همین ضربات به گل رسیدیم. فقط از یک فرصت خود استفاده کرده و سایر موقعیت‌ها را خراب کردیم اما بچه‌ها واقعاً برای بردن شرایط خوبی داشتند.

گل محمدی درباره دلیل مخالفت این باشگاه و کادر فنی سرخ‌پوشان با تعویق یک روزه این مسابقه توضیح داد: مگر دست ما بود بخواهیم چنین کاری انجام بدهیم؟ فردا هم همین مشکلات و شرایط جوی وجود داشت. فکر می‌کنم فرقی نمی‌کرد که بازی فردا برگزار شود. می‌خواهم با مسئولان ورزش صحبت کنم. در کشوری زندگی می‌کنیم که از لحاظ منابع، گاز، آب و سایر موارد ثروتمند هستیم و همه چیز داریم. باید در بحث زیرساخت‌ها و امکانات ورزشگاه همت بیشتری داشته باشند. همه می‌گویند ورزش امر به معروف است و هزینه کردن در آن هیچ وقت هدر نمی‌رود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: از مسئولان ورزش کشورمان می‌خواهم نسبت به زیرساخت ورزشگاه‌ها اهتمام بیشتری داشته باشند. اعتقاد داریم مازندران اندازه یک تیم ملی بازیکن دارد. مازندران استعدادهای زیادی دارد و این به دلیل ژنتیک خوب مردم این استان است. باید از این استعدادها در جهت تقویت فوتبال ایران و ایجاد شور، نشاط و سلامتی جامعه به خوبی استفاده شود.

وی افزود: متأسفانه فکر می‌کنم اولویت‌ها مسائل دیگری است و هیچ توجهی به ورزش نمی‌شود. برای جامعه متمدنی مثل ایران ورزش باید یک اصل باشد و باید شرایطی را برای ورزشکاران فراهم کنیم تا به صورت حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای کار خود را انجام بدهند. تأسف می‌خورم که چنین حالتی در ورزشگاه وطنی و برخی ورزشگاه‌های دیگر وجود دارد. اولین کاری که باید برای این ورزشگاه انجام داد این است که کلنگ بزنیم آن را تخریب کرده و از نوع مجموعه بهتری درست کنیم. نمی‌دانم چرا به این موضوع تاکنون بی‌توجهی شده است.

وی در مورد تاثیر زمین ورزشگاه روی عملکرد پرسپولیس گفت: تأثیر این موضوع به اندازه‌ای زیاد بود که نمی‌توانستیم یک کار ترکیبی از کناره‌ها داشته باشیم و یک ارسال درست انجام دهیم. به نظر من هر تیمی ارسال و بازی مستقیم بیشتری داشت می‌توانست موفق‌تر شود درباره مسائل فنی اصلاً نمی‌توان صحبت کرد زیرا شرایط برای برگزاری یک دیدار لیگ برتری نرمال نبود و نمی‌توان صحبت خاصی داشت.

گل‌محمدی درباره اصرار سازمان لیگ به برگزاری دیدارهای معوقه پرسپولیس تحت هر شرایطی عنوان کرد: پرسپولیس همیشه مرد روزهای سخت بوده و به بازیکنانم می‌گویم اگر به موفقیتی رسیدند تنها به دلیل انگیزه زیاد و شخصیت بزرگی است که در تیم دارند. به هر صورت اتفاقاتی که برای فینال افتاد و برخی مسابقات‌مان لغو شده به ضرر پرسپولیس بود. الان هم دیدارهای عقب‌افتاده داریم و با توجه به شرایط کار سختی داریم. باید انگیزه داشته باشیم تا در این شرایط سخت به کارمان ادامه دهیم امروز هم واقعاً بچه‌ها تلاش کردند.