به گزارش همشهریآنلاین به نقل از ایسنا، امروز یکی از مسافران با وجود خرید بلیت پرواز ایرانایر از یکی از آژانسهای مسافرتی در مسیر تهران ـ همدان با صحنهای مواجه شد که عجیب به نظر میرسید؛ او به فرودگاه رفت اما با این مسئله رو به رو شد که این شرکت هواپیمایی امروز پروازی به همدان ندارد!
حسین جهانی مدیر روابط عمومی ایرانایر در این باره گفت: متاسفانه برخی آژانسهای مسافرتی، درگاهها و اپلیکیشنهای خرید بلیت هواپیما اقدام به فروش پروازهایی میکنند که موجود نیست و این مسافر هم با همین مشکل مواجه شده است.
وی افزود: در پی شکایت یکی از مسافران با آژانس هواپیمایی که تخلف کرده بود و بلیتی را فروخته بود که پروازی برای آن وجود نداشت، برخورد کرده و ارتباط کاریمان را قطع کردیم.
جهانی توضیح داد: این تخلف باعث نارضایتی مشتریان از شرکتهای هواپیمایی میشود چراکه ساعتها آنها را در شرایطی در فرودگاهها منتظر میگذارد که اساسا پروازی برای بلیتی که خریداری کردهاند وجود ندارد.
مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت: پس از اطلاع از این تخلف در راستای حقوق مشتریان ارتباط کاری خود را به صورت کامل با این آژانس مسافرتی قطع کردیم و در آینده اگر مشابه این تخلف از سوی دیگر آژانسها رخ دهد به صورت قاطع با آن برخود خواهیم کرد.
جهانی با اشاره به اینکه مردم برای اطمینان بیشتر میتوانند در هنگام خرید بلیت هواپیما استعلام آن را از سایت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) دریافت کنند، افزود: مسافران در صورت برخورد با چنین تخلفاتی حتما موضوع را با دستگاههای نظارتی مانند سازمان هواپیمایی کشوری و ایرانایر در میان بگذارند تا سریعا این موضوع در دست اقدام و پیگیری قرار گیرد و با متخلفان برخورد کنیم.