تالار شیشه‌ای امروز سه شنبه ۹ دی ماه را با افت آغاز کرد و به پایان رساند. در دقایق آخر معاملات شاخص کل با ۲۵ هزار و ۱۶۸ واحد کاهش بر عقربه یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحد ایستاد.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۲۵ هزار و ۱۶۸ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۱۲ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۶۵۷ واحد کاهش به رقم ۴۶۵ هزار و ۴۸۲ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۵۹۳ هزار معامله به ارزش ۱۳۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تهران، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۱۰۸ واحد کاهش رقم ۱۹ هزار و ۹۷۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۸۱۲ هزار و ۹۹۷ معامله انجام داده‌اند که ۶۹ میلیارد و ۵۴۵ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی مارون، سرمایه گذاری صبا تامین و پلیمر آریا ساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.