پیروز قربانی می‌گوید تیم‌های لیگ برتری نباید روی ضعف خود سرپوش بگذارند.

به گزارش همشهری آنلاین، پیروز قربانی کاپیتان سابق استقلال که همیشه با صراحت در خصوص مسائل فوتبالی صحبت می‌کند بعد از پایان دیدار امروز تیمش در خصوص اینکه آیا او هم اعتقاد دارد از یک تیم خاص حمایت می‌شود، گفت: این حرف‌ها هم فریب دادن مردم و سرپوش گذاشتن روی ضعف‌ خودمان است اگر منظورتان از تیم خاص پرسپولیس است به عنوان یک استقلالی که از رده جوانان کارم را در این تیم شروع کردم و به کاپیتانی تیم بزرگسالان رسیدم می‌گویم یکی از فنی‌ترین تیم‌های ایران است که همه فوتبالش را می‌بینند. این تیم فوتبال خوبی مقابل نساجی و فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی خوبی انجام داد.

قربانی افزود: کاری به برنامه‌ریزی لیگ ندارم زیرا هر برنامه‌ریزی انجام شود در نهایت اتفاقی که درون زمین می‌افتد مهم است. تیم‌ها از لحاظ فنی خود را تقویت کنند و سپس هر تیمی مثل پرسپولیس، استقلال و سایپا که ادعا می‌کنند تیم خاص است را ببرند اما همه تنها به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازیم از لحاظ فنی هر روز ضعیف‌تر از گذشته می‌شویم و با مطرح کردن اسم تیم خاص می‌خواهیم اذهان عمومی را فریب بدهیم.

وی ادامه داد:‌ به جامعه احترام می‌گذارم اما به دلیل پایین بودن سطح سواد فوتبالی مردم این حرف‌ها سندیت و پایه فنی ندارد. همه حرف‌ها را قبول می‌کنیم و دور خودمان باطل می‌چرخیم. کشورهای منطقه با فراری از کنار ما رد می‌شوند اما می‌خواهیم با شتر به آنها برسیم.