موضع گیری‌های فدراسیون‌نشین‌ها علیه علی کریمی کم‌کم علنی می‌شود. گزینه‌ای که تنها حمایت فوتبالی‌ها را پشت سرش دارد.

به گزارش همشهری آنلاین  اصفهانیان، عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص حضور علی کریمی در انتخابات فوتبال می‌گوید:  «کریمی حق دارد بیاید ولی ما هم فوتبالی هستیم و از پشت کوه نیامده‌ایم.

🔸باید فوتبالی‌ها و همه آنهایی که لیاقت و شایستگی دارند به صحنه بیایند اما طوری می‌گویند فوتبالی‌ها انگار ما از پشت کوه آمده‌ایم! مگر ما که الان در هیات‌رئیسه هستیم، فوتبالی نیستیم؟ آیا خود من بازیکن یا مربی و داور بین‌المللی نبودم؟ بازیکن ‌تیم‌ ملی نبودم؟ در تمام رده‌های سنی بازی کردم و کاپیتان تیم منتخب استان بودم و بعد از آن داور شدم و درنهایت داور بین‌المللی. مگر در همین عرصه کم قضاوت کردم؟  وقتی فیفا می‌گوید باید فوتبالی‌ها باشند ما هم از خدای‌مان است این اتفاق بیفتد اما همین‌هایی هم که هستند فوتبالی و ورزشی هستند. با توجه به شناختی که از آقای دایی دارم، او سرمایه فوتبال ما و پرچمدار فوتبال ایران به شمار می‌رود. امثال دایی‌ باید در فدراسیون فوتبال و فوتبال تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز باشند و بالاخره باید از وجود این عزیزان استفاده کرد و ما هم نمی‌گوییم این اتفاق نیفتد اما خودش باید تصمیم بگیرد که در این زمینه ورود کند یا خیر.»

اصفهانیان در حالی از علی دایی برای حضور در انتخابات حمایت کرده که دایی بارها از عدم علاقه خود برای حضور در انتخابات فدراسیون گفته است.