همشهری‌آنلاین: فارغ‌التحصیلان، بورس کار و اشتغال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان منتشر شد

«فارغ‌التحصیلان» نشریه‌ای خبری، تحلیلی و آموزشی است که به مسائل، فرصت‌ها و مشکلات اشتغال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مسائل آموزشی موردنیاز آنها می‌پردازد.

این هفته‌نامه تلاش می‌کند با آموزش مهارت‌های موردنیاز برای اشتغال، مباحث خلاقیت و کارآفرینی زمینه‌ای را برای کار و اشتغال جامعه دانشجویی و فارغ‌التحصیلان کشور فراهم کند.

علاقه‌مندان می‌توانند در این هفته‌نامه مهم‌ترین خبرهای حوزه کار و اشتغال و گزارش از همایش‌ها و کنفرانس‌های اشتغال و کارآفرینی را بخوانند، از طرح‌های حمایت از پایان‌نامه و اختراعات باخبر شوند و فوت و فن‌های اشتغال را فراگیرند.

مخاطبان می‌توانند از طریق فارغ‌التحصیلان، علاوه بر آشنایی با سندیکاها و اصناف کشور از فرآیند جذب نیرو و پذیرش نیروهای کار و استخدام در سازمان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای مختلف مطلع شوند.

فارغ‌التحصیلان، مکانی است برای ترغیب و حمایت از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان جویای کار؛ آنها می‌توانند با ارسال مشخصات خود به بخش «پاتوق» در فهرست افراد جویای کار قرار بگیرند و بهتر دیده شوند. علاقه‌مندان برای ثبت نام و مشخصات خود، می‌توانند با شماره تلفن 22544760 تماس بگیرند.

فارغ‌التحصیلان هر هفته شنبه‌ها، روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی سراسر کشور است.