تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

پیکرهای پاک ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز شنبه ۲۷ دی ۹۹ در شهرستان‌های شیراز، گراش و فسا تشییع و به خاک سپرده شدند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مراسم تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام ۲۵ ساله در مرکز پشتیبانی ۲ ارتش و یک شهید گمنام ۱۹ ساله در پادگان شهید بهمن باقری شیراز برگزار شد.

همچنین پیکر مطهر یک شهید گمنام ۲۴ ساله در دانشکده علوم پزشکی گراش و ۲ شهید گمنام ۲۰ و ۱۷ ساله در شهر ششده و قره بلاغ شهرستان فسا با حضور مردم و مسئولان تشییع شد و شهدا به خاک سپرده شدند. این شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در عملیات‌های تک دشمن سال ۱۳۶۷، کربلای پنج و رمضان به فیض شهادت نایل آمدند.

پیکرهای مطهر ۱۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه ۹۹ با استقبال مردم و مسئولان از فرودگاه بین‌المللی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز وارد این شهر شدند.

پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه در بهشت احمدی شیراز آرام گرفتند. مراسم تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام ۲۰ ساله در دانشگاه آزاد اسلامی آباده، یک شهید گمنام ۱۸ ساله در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزآباد، ۲ شهید گمنام ۲۲ و ۱۹ ساله در شهرستان خفر و ۲ شهید گمنام ۱۷ و ۲۱ ساله در دانشگاه جهرم و موسسه علوم قرآنی جهرم یکشنبه ۲۸ دی‌ماه ۹۹ برگزار می‌شود.

دوشنبه ۲۹ دی‌ماه ۹۹ نیز یک شهید گمنام ۲۵ ساله در دانشگاه صنعتی شیراز و یک شهید گمنام ۲۷ ساله در لشکر ۱۹ فجر شیراز خاکسپاری می‌شوند.