برخی از مسئولان و فعالان سیاسی و اجتماعی درگذشت شیده لالمی، خبرنگار و دبیر گروه اجتماعی روزنامه همشهری را تسلیت گفتند.

به گزارش همشهری آنلاین، علی ربیعی سخنگوی دولت، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی دستگاه قضا، محمدرضا جوادی یگانه معاون شهردار تهران در امور اجتماعی و فرهنگی، آذر منصوری عضو و سخنگوی حزب اتحاد ملت در پیام‌هایی جداگانه این ضایعه را تسلیت گفتند.

متن پیامها را در ادامه بخوانید:

  • علی ربیعی، سخنگوی دولت:

«صدای گروه‌های خاموش، خاموش شد

خانم #شیده‌_لالمی را از نقدها و تحلیل‌های موثر اجتماعی‌اش می‌شناختم که فارغ از هرگونه حاشیه‌ای، روزنامه‌نگاری ناب را دنبال می‌کرد. فقدان او را به خانواده ایشان و خانواده بزرگ روزنامه‌نگاران و همچنین خانواده #همشهری تسلیت می‌گویم.»

  • غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه:

درگذشت ناگهانی مرحومه مغفوره، شیده لالمی از روزنامه‌نگاران باتجربه و دبیر سرویس اجتماعی روزنامه همشهری را به خانواده و همکاران ایشان و نیز جامعه روزنامه‌نگاری کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه الهی برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

  • محمدرضا جوادی یگانه معاون شهردار تهران در امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

«متاسفانه جامعه مطبوعاتی کشورمان و بویژه موسسه همشهری در غم از دست دادن #شیده_لالمی یکی از باسابقه‌ترین روزنامه‌نگاران دغدغه‌مند و بااخلاق در حوزه اجتماعی سوگوار شد. او یکی از برجسته‌ترین خبرنگاران اجتماعی مطبوعات ایران بود. یاد و خاطرش گرامی.»

  • آذر منصوری، فعلال اصلاح طلب و عضو حزب اتحاد ملت:

«انالله و اناالیه راجعون

درگذشت ناگهانی و ناباورانه یکی از روزنامه‌نگاران خوب و باسابقه کشورمان؛ خانم #شیده_لالمی را به خانواده، دوستان و جامعه روزنامه‌نگاری ایران تسلیت عرض می‌کنم.»

همچنین رئیس دفتر رئیس جمهوری  و سخنگوی وزارت خارجه  هم در پیام هایی درگذشت این روزنامه نگار را تسلیت گفته بودند.

برچسب‌ها