شاخص کل تالار شیشه‌ای امروز شنبه ۴ بهمن در کمتر از یک ساعت ارتفاع ۱.۲ میلیون واحد را پس گرفت و در پایان معاملات با ۳۸ هزار و ۹۲ واحد رشد بر عقربه یک میلیون و ۲۲۲ هزار واحد متوقف شد.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۳۸ هزار و ۹۲ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۲۲ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۷۲۵۲ واحد افزایش به رقم ۴۴۰ هزار و ۳۸۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۸۱۵ هزار و ۵۹۳ معامله به ارزش ۷۱ میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

گسترش نفت و گاز پارسیان، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی چادرملو، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین و معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۴۳۷ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۴۴۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۷۳۲ هزار و ۳۱۲ معامله انجام داده‌اند که ۴۷ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریال ارزش داشت.

سهامی ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن گهر زمین، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، سرمایه گذاری صبا تامین و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.