تالار شیشه‌ای امروز دوشنبه ۶ بهمن را نزولی آغاز کرد و شاخص کل تا ۱۴ هزار واحد کاهش داشت اما در نیمه راه تغییر مسیر داد و در پایان با هزار و ۲۴۶ واحد رشد بر ارتفاع یک میلیون و ۲۳۵ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با یک هزار و ۲۴۶ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۲۳۵ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۵۱۴۴ واحد کاهش به رقم ۴۳۲ هزار و ۴۲۸ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۱۷۶ هزار معامله به ارزش ۱۰۴ میلیارد و ۴۵۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری غدیر، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، گروه مپنا، توسعه معادن و فلزات، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.  

فرابورس نیز با ۹۵ واحد کاهش رقم ۱۸ هزار و ۲۰۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۵۶۹ هزار و ۱۲۱ معامله انجام داده‌اند که ۱۱۰ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمرآریا ساسول، سهامی ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی زاگرس  نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی مارون، صنعتی مینو و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشتند.