علی انصاریان دو هفته‌ای می‌شود که در بیمارستان بستری است اما سطح اکسیژن او به حد بسیار نگران‌کننده‌ای کاهش پیدا کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که دیروز پزشکان معالج علی انصاریان از بهبود نسبی وضعیت او خبر داده بودند، بامداد امروز وضعیت بازیکن سابق پرسپولیس و استقلال وخیم شده است. به گفته پزشکان معالج، پس از وخیم شدن حال او کادر درمانی ناچار به استفاده از دستگاه تنفسی ونتیلاتور شدند.

تلاش پزشکان برای بهبود وضعیت جسمانی انصاریان ادامه دارد.

✅اژدری داماد خانواده انصاریان در این باره در گفت‌وگویی رادیویی توضیح داد : پزشکان می‌گویند با این ضربان قلب، علی بیشتر از دو ساعت دوام نمی‌آورد 🔸از بعد از ظهر دیروز، یک مقدار اکسیژن او بالا و پایین شد و تیم پزشکی از شب گذشته تصمیم گرفت روش دیگری را انجام بدهد که جواب نگرفت و متأسفانه علی به کما رفت. 🔸سطح اکسیژن او خیلی خیلی پایین است و ضربان قلب او بالاست، امیدمان خیلی کم است و در شرایطی نیستم که بیشتر توضیح بدهم و فقط از مردم می‌خواهم دعا کنند.
🔸همانطور که تقدیر هست، معجزه هم وجود دارد، تمنا می‌کنم مردم دعا کنند برای علی عزیز و علی را به جامعه‌ای که مغموم است و غم مهرداد را دارد، علی را به جامعه و مادر او بازگرداند.
🔸بعد از اینتوبه اکسیژن حداقل باید روی ۹۰ باشد، اما اکنون اکسیژن او روی ۳۰ درصد است، ضربان قلب هم بالاست و پزشکان می‌گویند با این ضربان قلب او دو ساعت بیشتر دوام نمی‌آورد.
🔸فقط از تمام مردم، آبی و قرمز می‌خواهم که انصاریان را به آغوش مادرش بازگردانند.