سخنگو و معاون اجتماعی ناجا درباره اظهارات روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس با ابراز تأسف و تعجب از این سخنان بیان داشت: این‌گونه موضعگیری‌های هیجانی و احساسی، تاثیری در پیگیری روند قضایی پرونده سرباز وظیفه‌شناس راهور نخواهد داشت.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس سخنگوی ناجا گفت: نیروی انتظامی این اظهارات را تشویش اذهان عمومی دانسته و از طریق هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و مراجع قانونی موضوع را پیگیری می کند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در نطق روز یکشنبه در مجلس شورای اسلامی در دفاع از علی اصغر عنابستانی گفت: ضمن تحسین نماینده ای که با عذرخواهی خود یک سیلی نفس اماره و سیلی دیگری به دشمنان نظام و مجلس زد به نیروی انتظامی هشدار می‌دهم که از عذرخواهی این نماینده عبرت بگیرد و اجازه ندهد مامورانش به هنگام اعمال قانون از چارچوب قانون تجاوز کنند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: برای نظام اسلامی، مردم و قانون فرقی نمی کند که یک نماینده یا یک پلیس از قانون تخلف کند، ناجا باید به خاطر ادبیات غیرقانونی مامورش همچون نماینده مجلس عذرخواهی کند و البته عذرخواهی بزرگتر باید به خاطر حرف‌های غیرقانونی آن مسئول ناجا باشد که می‌خواست مجرمین را دست شکسته ببیند.