مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر از تعطیلی اداره راه و شهرسازی بندرامام خمینی(ره) به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد شنبدی اظهار کرد: به دنبال بازرسی و نظارت بر اماکن عمومی و کنترل و پیشگیری از ابتلای شهروندان به کرونا، اداره راه و شهرسازی بندر امام خمینی(ره) به علت نقض پروتکل‌های بهداشتی و تجمع مردم با حضور کارشناس بهداشت، نماینده اداره نظارت بر اماکن عمومی و نیروی انتظامی تعطیل شد.

در طرح نظارتی ارگان‌هایی همچون اتاق اصناف، سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و اماکن نیروی انتظامی حضور دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر ماهشهر گفت: چندی پیش یک باجه پیشخوان در بندرامام و چندین مراکز خرید و آموزشگاه در ماهشهر تعطیل شدند، وضعیت در ماهشهر خوب نیست و مردم باید دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند. وقتی ما مکانی را تعطیل می‌کنیم یک عده اعتراض می‌کنند و وقتی تعطیل نمی‌کنیم هم یک عده دیگر می‌گویند چرا این کار را نکردید. در هر صورت ما طبق مقررات و مصوبه ستاد مدیریت کرونا در استان عمل می‌کنیم زیرا سلامت شهروندان از همه چیز مهمتر است.

در حال حاضر شهرستان ماهشهر در وضعیت قرمز قرار دارد و ورود و خروج به این شهرستان ممنوع اعلام شده است. همچنین تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد ممنوع است.