تیم نوجوانان دختر بندرعباس به نمایندگی از هرمزگان در مسابقه کشوری سبک نیو کونگ‌فو شرکت کرده و مقام سوم تیمی در بخش سلاح سرد را به دست آوردند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس هیات کونگ‌فو بندرعباس اعلام کرد: مسابقه فرم ممای اوسیما سبک نیو کونگ‌فو به میزبانی خراسان رضوی به صورت آفلاین و آنلاین با نظارت کامل فدراسیون برگزار شد و ۱۲ استان در این رقابت‌ها حضور داشتند. ۱۱ بانوی کونگ‌فو کار شهرستان بندرعباس در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این مسابقه شرکت کردند که در پایان تیم استان هرمزگان در رده سنی نوجوانان موفق به کسب مقام سوم دربخش سلاح سرد شد.

مسلم عاشوری افزود: در این دوره از مسابقه «زهرا لایق‌نژاد» در رده نونهالان، «دایانا گل مرادی»، «فاطمه گردکانی»، «ریحانه ربیعی» و «زهرا ربیعی» در رده سنی نوجوانان، «سحر مسافری»، «زهرا احمدی»، «سیما کهنسال»، «مریم محمدحسینی» و «هنگامه امامدادیان» در رده سنی جوانان و «فاطمه امامدادی طارمی» در رده بزرگسالان تیم هرمزگان را تشکیل می‌دادند.  در بخش اجرای سلاح سرد در رده سنی نوجوانان «فاطمه گردکانی»، «دایانا گل مرادی»، «ریحانه ربیعی» و «زهرا ربیعی» همگی مقام سوم را کسب کردند.  در بخش اجرای فرم در رده سنی نوجوانان «زهرا ربیعی» با اجرای فرم قهوه‌ای مقام سوم و در رده سنی جوانان «فاطمه سرتکی» با اجرای فرم آبی مقام سوم را به دست آوردند.