اعضای مجمع بدون نگاه جنسیتی به من رای دادند و تمام اعضای مجمع دور هم جمع شدیم تا گام‌های اساسی و محکمی برای ورزش کشورمان و به ویژه فوتبال برداریم.

به گزارش همشهری‌آنلاین، نایب‌رییس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: پس از انتخاب خود به عنوان نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی این فدراسیون در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم از اینکه به من اعتماد شد و اعضا به من رای دادند تا انتخاب شوم.

«شهره موسوی» افزود: از کل اعضای مجمع سپاسگذار هستم زیرا با رای قاطعی مرا انتخاب کردند و این موضوع بار مسئولیت مرا افزایش می‌دهد. برای امور اقتصادی فدراسیون فوتبال برنامه‌هایی دارم و به زودی آنها را اعلام خواهم کرد.

وی درباره پرونده رای پرونده مارک ویلموتس اعلام کرد: قطعا شهاب عزیزی خادم به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال برنامه‌هایی دارد و من هم در کنارش هستم. البته در زمان انتخاب ویلموتس عضو فدراسیون فوتبال نبودم.

نایب‌رییس بانوان فدراسیون فوتبال در پایان در خصوص استعفا از باشگاه بادران گفت: قطعا اساسنامه اجرا خواهد شد، اما من برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال در شرایطی تایید صلاحیت شدم که مدیر باشگاه بادران بودم.