تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۰:۴۹

همشهری آنلاین: داریوش پیرنیاکان، حمیدرضا نوربخش، داود گنجه‌ای، داوری بخش موسیقی نخستین جشنواره هنری نماز و نیایش را به عهده گرفتند.

اصغر مهرآیین، رییس فرهنگسرای نیاوران با اعلام خبر فوق گفت: پس از انتشار فراخوان 29 اثر موسیقی در زمینه‌های موسیقی دستگاهی، موسیقی مقامی و آهنگسازی به دبیرخانه نخستین جشنواره هنری نماز و نیایش ارسال شد که داوری آنها آغاز شده است.

وی گفت: این آثار از ایلام، اصفهان، خراسان رضوی، هرمزگان، کردستان، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، گلستان، فارس و تهران دریافت شده اند که از میان آنها با انتخاب داوران، پنج اثر برای حضور در بخش مسابقه و اجرای کنسرت برگزیده خواهند شد.

مهرآیین افزود: پنج گروه راهیافته به جشنواره دهم و یازدهم مرداد 87 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران کنسرت خواهند داد و همه گروههای راهیافته به این مرحله هدایای نفیسی دریافت خواهند کرد.

نخستین جشنواره هنری نماز و نیایش با همکاری ستاد اقامه نماز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد آفرینشهای هنری نیاوران در زمینه‌های تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی دهه نخست مرداد در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.