همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال تهران منصوب شد: دکتر مقداد نجف‌نژاد

در حکمی از سوی علی یوسف‌پور، سرپرست وزارت رفاه و تامین اجتماعی مقداد نجف نژاد به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال تهران منصوب شد. 
به گزارش خبرگزاری ها و به نقل از روابط عمومی این وزارتخانه، در این حکم آمده است با توجه به تعهد، تجربه، توانمندی و شایستگی شما در امور فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و بنا به پیشنهاد هیئت مدیره موسسه فرهنگی- ورزشی استقلال و بر اساس اختیارات ماده 8 اساسنامه موسسه مذکور جنابعالی به مدت دو سال به عنوان مدیر عامل این باشگاه منصوب می‌شوید.
امید است با توکل به الطاف الهی و با درایت، همدلی و هم اندیشی با اعضای هیئت مدیره در راستای گسترش رشته های مختلف ورزشی و پایگاه های قهرمانی و برنامه های دقیق برای قهرمانی آسیا و توسعه نشاط و شادابی و افزایش غرور ملی و شکوفایی استعدادهای جوانان اقشار مختلف جامعه اهتمام نموده و تمام سعی و تلاش خود را معطوف دارید.
انتظار است در انتصاب مدیران آن موسسه از افراد متعهد، متخصص، مجرب و دارای حسن شهرت استفاده را معمول نمایید. همچنین لاز است صلاحیت مدیر مالی باشگاه به تایید این جانب برسد. 

دکتر مقداد نجف‌نژاد پیش از این سابقه حضور در دوره‌های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم بابلسر را داشته است. نجف‌نژاد مسئول سابق خودکفایی سپاه نیز بوده است