با اجرای جشنواره رنگ‌آمیزی تخم‌مرغ‌های نوروزی در بوستان شریعتی، شمال شهر تهران رنگ و بوی نوروزی گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی هوشیار معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ تهران گفت: در این اقدام هنری، ۳۳ عدد تخم‌مرغ توسط هنرمندان، رنگ‌آمیزی شده و در معابر و میادین پر تردد این منطقه به نمایش گذاشته شد.

هوشیار افزود: تخم‌مرغ‌های عیدانه و نوروزی پس از رنگ‌آمیزی در بوستان شریعتی در محورهای پرتردد منطقه از جمله میرداماد-ولیعصر(عج)، میدان‌های ونک و اختیاریه، خیابان‌های گل‌نبی و نسیم، شریعتی-میرداماد، بوستان‌های ملت، شریعتی، صبا و ارغوان، ده ونک، چهارراه ملاصدرا و بلوار کاوه جانمایی شد.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳، تخم‌مرغ‌های نوروز ۱۴۰۰ با طرح‌هایی نوآورانه و خلاق با شاخصه خلق تجربه‌های نو و اقتباس از هنرهای ایرانی و اسلامی رنگ‌آمیزی شدند تا حال و هوای شهروندان همزمان با تغییر فصل، شاد و بهاری شود.

هوشیار درباره برگزاری جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی گفت: در هفته‌های پایانی اسفند ماه جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی در این منطقه با شور و شوق خاصی در حال برگزاری است. همچنین در این برنامه هنرمندان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به تزئین تخم‌مرغ‌های نوروز پرداختند که با استقبال شهروندان مواجه شد.