سید جلال حسینی در برتری پرسپولیس در آخرین بازی سال اظهاراتی را مطرح کرد و نسبت به تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی نمایندگان ایران واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، سید جلال حسینی در مورد پیروزی ۲ بر یک سرخپوشان برابر نفت مسجد سلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شکر. می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم. در نیمه نخست عملکرد خوبی داشتیم و می‌توانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم تا شرایط برای ما آسان‌تر شود اما حریف جوان و جنگنده بود. در هر حال خوشحالیم که توانستیم بازی را ببریم.

وی در خصوص شرایط مالی بازیکنان و پرداختی که توسط باشگاه صورت گرفت، افزود: مسئولان باشگاه خیلی تلاش می‌کنند. مشکلات زیادی وجود دارد اما رفته رفته تلاش می‌کنند تا این مشکلات برطرف شود.

حسینی گفت: هم ما اعتراض می‌کردیم و هم حریف. فشار بازی زیاد بود. ما می‌توانستیم از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده کنیم که نکردیم و این موضوع فشار را روی ما بیشتر کرد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد میزبانی هند در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: این تصمیم جای تعجب داشت. ما دو بار فینالیست آسیا شدیم. ما مشکلات زیادی داریم اما باید به جایی برویم و بازی کنیم که برای‌مان واقعا سخت است. کنفدراسیون فوتبال آسیا واقعا تیر آخر را با این تصمیم زد.

برچسب‌ها