فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به گستردگی مأموریت‌های این نیرو از برنامه‌های جدید برای دگرگونی‌های نوین و راهبردی سازمان پلیس در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار حسین اشتری در نشست صمیمی با فرماندهان و روحانیان پیشکسوت ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به خدمات پلیس پس از پیروزی انقلاب از برنامه‌های جدید برای دگرگونی‌های نوین و راهبردی در سازمان پلیس خبر داد و گفت: سازمان نیروی انتظامی از ادغام سه سازمان ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی تشکیل شد. در این خصوص از فرمانده معظم کل قوا درخواست کردیم تا عنوان نیرو از روی این سازمان برداشته و سازمان جایگزین آن شود.

فرمانده نیروی انتظامی مأموریت‌های این نیرو را گسترده دانست و افزود: به دلیل همین گستردگی و گسترش نیرو با موافقت فرمانده معظم کل قوا ساختار جدید مرزبانی شکل گرفت و جایگاه آن ارتقا یافت و در صورت موافقت رهبر معظم انقلاب اجزای جدیدی از سازمان پلیس را نیز تعریف خواهیم کرد که زمینه آن هم فراهم و مقدمه‌اش انجام شده است.

سردار اشتری بزرگ‌ترین هنر مأموران پلیس را اجرای بدون تنش مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل محدویت‌ها مسئولیتی سنگین بود که پلیس به خوبی از عهده آن برآمد. هر مصوبه‌ای که ستاد ملی مبارزه با کرونا تصویب می‌کند، بخش مهم اجرای آن به ناجا برمی‌گردد و ما مفتخریم که پلیس در این امر یاری‌رسان و خدمتگزار مردم است.

وی در بخش دیگر سخنان خود در جمع فرماندهان و روحانیون پیشکسوت ناجا با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی مهربانی و اقتدار را همراه هم دارد افزود: یافته‌های نظرسنجی که درباره میزان رضایتمندی مردم از ۳۲ دستگاه انجام شد نشان می‌دهد مردم به پلیس علاقه‌مندتر شده‌اند و این پیام خیلی خوبی برای همه ما در ناجاست.

برچسب‌ها