سیداسماعیل موسوی با اعلام این خبر افزود: تا ساعت ۱۹ جمعه، سیزدهم فروردین‌ماه، ششمین روز از فرصت هفت روزه ثبت‌نام انتخابات اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در مجموع از روز اول تا ششم ثبت‌نام، برای ۶ حوزه انتخابیه مشمول این انتخابات، ثبت‌نام ۵۲۰ نفر شامل ۳۷ زن و ۴۸۳ مرد نهایی شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از واحد مرکزی خبری، دبیر ستاد انتخابات با بیان جزئیات این نام‌نویسی‌ها گفت:امروز  آخرین روز نام‌نویسی میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی است و افرادی که قصد نامزدی در این دور از انتخابات را دارند تا روز شنبه (فردا) فرصت ثبت‌نام دارند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی افزود: افرادی که قصد دارند در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کنند، با استفاده از ۲ روش الکترونیک پیش‌بینی‌شده برای ثبت‌نام از طریق تلفن همراه یا رایانه شخصی که در پرتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir در دسترس است، برای نام‌نویسی اقدام کنند و صرفا برای نهایی کردن ثبت‌نام خود به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه خود یا وزارت کشور مراجعه کنند.

فرمانداری‌های تهران، میانه، گچساران، تفرش، بهار و آستانه اشرفیه امروز جمعه نیز آماده پذیرش و تکمیل مراحل نام‌نویسی داوطلبان هستند.