صدها کیلو زباله جمع‌آوری شده از سواحل سیبری به شکل ۳ مجسمه هرمی شکل به نمایش درآمد.

مجسمه زباله‌ای

مسکو: داوطلبان برای گرامیداشت روز زمین سبز در جمع آوری زباله‌های ساحلی به شهرداری کمک کردند و چندین کامیون زباله، مواد اولیه این مجسمه‌ها را تشکیل داد.

بخش قابل توجهی از این زباله‌ها بطری‌ها و کیسه‌های پلاستیکی است که کارشناسان محیط زیست نسبت به استفاده از آنها و پیامد‌های آن برای زمین هشدار می دهند.

گفتنی است مجسمه‌ها تا ۲ روز به همان شکل باقی می‌مانند و سپس همانند زباله‌های دیگر وارد چرخه بازیافت خواهند شد. قرار است این اقدام هر ساله انجام شود.

کنفرانس پنیری

شیکاگو: علاقه‌مندان به پنیر در بیست و پنجمین کنفرانس سالیانه پنیر شرکت کردند. این کنفرانس ۴ روزه به منظور اطلاع رسانی و بررسی وضعیت صنعت تولید پنیر برگزار می شود و شرکت‌کنندگان در آن می‌توانند علاوه بر دریافت اطلاعات، صدها نوع پنیری که در نمایشگاه جانبی این کنفرانس عرضه می‌شود را خریداری کنند.

یکی از شرکت‌کنندگان در این کنفرانس که سال‌هاست پنیر تولید می‌کند، گفت: علاقه مردم به پنیر در سال‌های اخیر به مراتب بیشتر شده است و ما می‌کوشیم با روش‌های نو و طعم‌های جدید به بهترین شکل ممکن به علاقه مردم پاسخ دهیم.

یک تولید کننده دیگر که محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کرده است نیز گفت: من از طعم وانیل در پنیر‌هایم استفاده کرده‌ام که در نوع خود بی‌نظیر است و طرفداران زیادی هم در سراسر جهان پیدا کرده است.

مهدکودک گربه‌ها

هوستون: مربی مهد کودک گربه‌ها گفت‌که امکان آموزش برای همه گربه‌ها وجود دارد. این زن ۲۳ ساله که گربه خانگی خود را آموزش داده تا فرمان‌های متداول را اجرا کند، معتقد است که می‌توان گربه‌ها را آموزش داد اما باید توجه کرد این آموزش تنها زمانی به نتیجه می‌رسد که جایزه خوبی برای گربه‌ها در نظر گرفته شده باشد.

وی افزود: گربه‌ها به سختی حواس خود را جمع می‌کنند اما اگر بدانیم چه چیزی آنها را جذب می‌کند، می توانیم از این طریق آنها را آموزش دهیم. این مربی جوان هدف از راه‌اندازی این مهدکودک را اجتماعی کردن گربه‌ها عنوان کرده است.

او به افرادی که گربه‌های خانگی دارند توصیه کرد تا گربه‌هایشان را از سن پایین به مهدکودک بفرستند تا  با زندگی اجتماعی آشنا شوند. این در حالی است که گربه این مربی می‌تواند مانند سگ‌های آموزش دیده فرمان‌های ساده ای نظیر نشستن و خوابیدن یا تکان نخوردن را اجرا کند.

اندازه‌گیری میوه‌ها

بروکسل: از این پس فروش میوه‌هایی که با استاندارد‌های اندازه و رنگ اروپا مطابق نیستند در این اتحادیه ممنوع شد.

حتی خیار‌های انحنا دار یا موز‌هایی که به جای داشتن انحنا صاف هستند، در فروشگاه‌های اروپایی ممنوع شده است. به همین منظور اتحادیه اروپا 5 هزار کیوی وارداتی را برگشت زد؛ چرا که اندازه این کیوی‌ها یک میلی‌متر کمتر از اندازه استاندارد اروپا بود.

سرقت غذای تبلیغاتی

دالاس: ۳ نوجوان شرور با کتک زدن یک کارگر هم سن و سال خود، مقدار زیادی غذا از او سرقت کردند. این نوجوان، کارگر یک رستوران فست فود بود که به تازگی افتتاح شده‌بود و برای تبلیغ‌غذای خود، تکه‌های پیتزای رایگان به دست مردم می داد.

اما نوجوانان تبهکار که خیلی گرسنه بودند، این کارگر را به شدت کتک زده و چندین جعبه پیتزا از او سرقت کردند.