همشهری آنلاین: مسعود شجاعی بازیکن جدید تیم فوتبال اوساسونا به طرفداران این تیم و رسانه‌های اسپانیایی معرفی شد.

به گزارش ایسنا عصر دوشنبه 7 مرداد با حضور نایب رییس و مدیرفنی باشگاه اوساسونا، مسعود شجاعی به عنوان بازیکن جدید این باشگاه به رسانه‌ها معرفی شد و پیراهن جدید خود را از مدیران باشگاه دریافت کرد.

شجاعی که با پانزده بازی ملی از تیم الشارجه امارات به تیم اوساسونا پیوست، قراردادی سه ساله به مبلع ‌٥/٩ میلیون یورو با این باشگاه اسپانیایی دارد.

دومین بازیکن ایرانی باشگاه اوساسونا در نخستین رویارویی‌اش با رسانه‌های اسپانیایی گفت: از اینکه اینجا هستم هیجان زده شده‌ام. زمانی که به من گفتند باید به اوساسونا بیایم، خیلی هیجان زده شدم. فکر می‌کنم لیگ اسپانیا در دنیا بهترین است.

شجاعی درباره شناخت مردم ایران از اوساسونا گفت: پس از اینکه نکونام به اینجا آمد، اوساسونا به خوبی در ایران شناخته شد. نکو هم نکات زیادی درباره این باشگاه به من گفته است. چیزهایی درباره رختکن، هواداران و ... .

او به حضور نکونام در اوساسونا اشاره کرد و گفت: بودن جواد حمایت فوق‌العاده بزرگی از من است. من آماده کار کردن هستم. همچنین به اینجا آمده‌ام که از نکونام یاد بگیرم. به اینجا آمده‌ام که سخت کار کنم و من فردی هستم که سخت تلاش کردن را دوست دارم.

خوآن خوسه لورنزو، مدیر ورزشی باشگاه اوساسونا هم گفت: مهم‌تر از همه چیز این است که شجاعی مهارت‌های فوتبالی‌اش را به ما نشان دهد. مهارت‌هایی که ما در دو سالی که به دنبالش بودیم را از او دیده بودیم. همچنین امیدواریم که او خودش را مانند نکونام با شرایط اینجا تطبیق بدهد. مهمترین مساله این است که او توانایی‌اش را در رشد فوتبالی‌اش نشان بدهد. شجاعی بازیکنی است که می‌تواند مشکلات ما را در حمله برطرف کند. او می‌تواند در دو پست برای ما بازی کند و فکر می‌کنم که او خیلی زود با فوتبال ما کنار خواهد آمد.