در ماه مبارک رمضان کارناوال شادی (بچه های بهشت) شامل برگزاری نمایش و عروسک های قامت در مناطق محروم  از امروز ۲۵ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت در ۳۰ نوبت در سطح محله‌های محروم و حاشیه ای تهران برگزار می شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، در ماه مبارک رمضان شهرداری اقدام به برپایی کمپین  نور امید، در قالب جشنواره و مسابقه مجازی قرآنی در دو بخش ترتیل خوانی، قرائت تحقیق و فیلم کوتاه کرده است. در کنار آن معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از مددسراها و بی خانمان ها، خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست، محلات محروم و حاشیه ای و... غافل نشده است.

همچنین در این ماه برخیر و برکت، «سفره های مهربانی افطار» با پذیرایی شده در مددسراها برپا خواهد شد و قبل از افطار برنامه ای «عطر آیه» با قرائت ترتیل قرآن برگزار می شود.

طرح ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی جهت شناسایی، جذب و ارجاع آنها (متکدی - بی خانمان) در اماکن مذهبی و مصلی تهران هم از برنامههای شهرداری برای این ماه مبارک است.

همچنین در راستای حمایت از خانواده های کم بضاعت، دو طرح توزیع بسته حمایتی، مهمانی خدا، تهیه و توزیع سبد کالا شامل ارزاق و خواربار بین خانواده های بی سرپناه و نیازمند توزیع می شود. تهیه و توزیع بسته های افطار ویژه افراد آسیب دیده و در معرض آسیب هم دیگر برنامه شهرداری تهران در روزهای ماه رمضان است. جشن گلریزان نیز در ۸ اردیبهشت به همت شهرداری تهران به منظور کمک به خانواده های بی سرپناه جهت تهیه مسکن و کالای اساسی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.