ناصر قراگزلو: غلامرضا رضایی مهاجم ملی‌پوش صبای قم در این فصل مدنظر پرسپولیس است.

یکی از اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس در مورد جذب رضایی به همشهری می‌گوید: «مدیرعامل صبا به ما اعلام کرده، موضوع انتقال رضایی به پرسپولیس را در جلسه آینده هیأت‌مدیره مطرح خواهد کرد تا در آن جلسه تکلیف رضایی و حضور احتمالی‌اش در پرسپولیس مشخص شود.

جلسه‌ای که یکشنبه (امروز) قرار است در باشگاه صبا برگزار و موضوع جدایی رضایی در آن جلسه بررسی شود. رضایی در گفت‌وگو با همشهری به سئوالات ما درخصوص حضور احتمالی‌اش در پرسپولیس پاسخ می‌دهد.

  • گویا از شرایط حضورت در تیم صبا چندان راضی نیستی؟

نه، اتفاقاً من مشکلی در صبا ندارم و با کادر فنی و مدیریت این تیم کاملاً هماهنگ هستم و فکر می‌کنم در صبا با سرمربی و کادر مدیریتی جدید هم مشکلی نداشته باشم.

  • اما گفته شده که تو رابطه چندان خوبی با کریمی نداری.

این موضوع کذب محض است و من چه به لحاظ تاکتیکی و چه به لحاظ اخلاقی مشکلی با سرمربی جدید ندارم، همانطور که با سرمربی قبلی صبا هم مشکلی نداشتم و همیشه به عنوان یک بازیکن تابع تصمیم سرمربی و مدیرعامل باشگاه هستم.

  • یکی از اعضای هیأت‌مدیره پرسپولیس، انتقال تو به آن تیم را به تصمیم هیأت‌مدیره صبا در جلسه روز یکشنبه منوط دانسته است.

من از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم اما در هر حال من همه چیز را در مورد حضورم در پرسپولیس یا ماندنم در صباباتری به مسئولان دو باشگاه واگذار کرده‌ام.

  • اما تو از ماندن در صبا اظهار نارضایتی کرده بودی، در صورت مهیا نشدن حضورت در پرسپولیس با مشکل مواجه نمی‌شوی؟

من قبلاً به این دلیل ناراحت بودم که شرایط صبا مشخص نبود به همین دلیل هم چندان تمایلی به حضور مجدد در صبا نداشتم اما با مشخص شدن سرمربی و مدیریت، باشگاه صبا از نظم و انسجام خوبی برخوردار شده‌است اما با تمام این شرایط، من همه چیز را به تصمیم مسئولان دو تیم پرسپولیس و صبا واگذار کرده‌ام.

  • علی دایی در تیم‌ملی به تو واقعاً بها داده، فکر می‌کنی در تفکرات تاکتیکی فیروز کریمی هم همین جایگاه را داشته باشی؟

مطمئن باشید فیروز کریمی هم از لحاظ فنی و تاکتیکی به من بهای لازم را خواهد داد چون من تمام تلاشم را برای موفقیت صبا انجام داد ه و بهترین بازی‌ها را با پیراهن این تیم به نمایش خواهم گذاشت.

  • صبا در بین مدعیان شانسی برای قهرمانی دارد؟

با آنکه تیم ما دیر تشکیل شد اما با این وجود فکر می‌کنم تیم ما در این فصل شانس قهرمانی داشته باشد.

  • جدا از صبا، چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌دانی؟

به نظر من سایپا، سپاهان، پرسپولیس و استقلال در کنار صبا، برای قهرمانی در لیگ شانس دارند.

  • در مورد اردوی اروپایی تیم‌ملی، انتقادات زیادی شد. در این زمینه چه نظری داری؟

اتفاقاً به نظر من اردوی اروپایی اخیر واقعاً ‌تیم‌ملی را به آمادگی مطلوبی رساند. بازی‌های دوستانه در چک، فشار لازم را به تیم‌ملی وارد ساخت و برای کادر فنی و بازیکنان از هر حیث مفید بود.