تیم پرسپولیس در سومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان به مصاف تیم گوا، نماینده هندوستان می‌رود.

به گزارش همشهری‌آنلاین، شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی به مصاف نماینده هند می‌روند که در دو دیدار قبلی ۶ امتیاز کسب کرده و در صدر جدول گروه خود قرار دارند، اما سرخ‌پوشان برای اینکه صدرنشینی خود را قطعی و در ادامه براحتی از این گروه صعود کنند، به دنبال تمام امتیازهای این بازی هستند.  

حامد لک که در بازی قبلی دروازه‌اش را مقابل حریف باز شده دید، اکنون برابر گوا امیدوار است دومین کلین خود در فصل جدید را ثبت کند.

در خط دفاعی سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان  حاضر هستند و در سمت راست همانند دو دیدار قبلی سیامک نعمتی و در سمت چپ نیز وحید امیری به میدان می‌روند.

کمال کامیابی‌نیا به دلیل عملکرد بسیار خوب خود در دیدار قبلی به احتمال فراوان در کنار احمد نوراللهی،  احسان پهلوان و مهدی ترابی کمربند میانی سرخ‌ها را تشکیل خواهند داد.

اما تنها تغییر سرمربی پرسپولیس احتمالا در خط حمله حضور آل کثیر به جای امید عالیشاه باشد که ممکن است با گرفتن یک کارت زرد دیگر بازی‌ بعدی پرسپولیس را از دست بدهد. بنابراین یحیی گل‌محمدی به احتمال زیاد در بازی مقابل گوا عیسی آل‌کثیر را در کنار شهریار مغانلو در خط حمله و در ترکیب اصلی قرار خواهد داد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک
سیدجلال حسینی
محمدحسین کنعانی زادگان
سیامک نعمتی
وحید امیری
کمال کامیابی‌نیا
احمد نوراللهی
احسان پهلوان
مهدی ترابی
عیسی آل کثیر
شهریار مغانلو

برچسب‌ها